2014. szeptember 4., csütörtök

Nyárzáró I. - Június

Mint látható, nem kerítettem ördöngős címet a posztnak, de hát nem mozoghat mindig úgy a fantáziám. Tőlem eddig elenyésző volt BKV-s poszt száma, de ez a 3 poszt viszont ebből egy jó adagot tartalmaz, és minden egyes túrámról kiválasztok 2-3 képet, úgyhogy készüljetek fel, mert ez a poszt bizony hosszú lesz. Nézzük is tehát, hogy mi volt júniusban.


Az 1. kép persze nem nyáron készült, csak ezzel a majdnem jól sikerült svenkkel zártam a nyár előtti utolsó napot. Amolyan nyárelőként :)

Nyáron először június 5-én fotóztam először a BKV által szervezett nosztalgia villamosokat.
"Mellettem az utódom", hangzik a sokszor, igaz, hogy már Tatra-nak is van utódja.

Ugyan erről napról LOV-869 a Boráros téren.

Következő helyszínként megcéloztuk Zuglót, egy kis trolifotózásra. Itt lett meg a frissen rendbevágott és a már régóta kedvencem, a 304.

Még egy kép ugyaninnen. Ez volt június legmelegebb napja, így valahogy éreztem, hogy nem ússzuk meg pótlóbusz nélkül, de 3 azért kicsit durva már.  

Egy kis együttállás a Szent Imre téren. GXW-255 mindennapos vendég errefelé.




 Ezután következett a már megénekelt tatabányai túra, innen is kiemelnék két képet.


AFFene, ez nem volt meg korábbról.

A kedvenc képem aznapról. BCK-420

Ne csak Ikarus legyen Tatabányáról. Rólam tudni illik, hogy imádom ezeket a kockaMerciket, így nagyon örültem LUF-933-nak.




Az idei év Múzeumok éjszakájára már a következő fotótémáért is érdemes volt kimenni:

Idén a "Ludwig" járat "Törley" járat néven közlekedett, melyre a BKV, az újonnan beszerzett VanHool A330 CNG buszokat állította be a megszokott A300-asok helyett. Mondhatni ez volt az 1. nagy dobásuk.


Egy másik, pár száz méterre készült, az előbbi képhez képest.

Ugyan az, ami a legfelül látható képen szerepel, csak nem ilyen szép naposan és nem ezen a vonalon. :D
A 2014-es év pótlása számomra.



Ezután egy kis Kelenföld következett, ahová már csak ezért is érdemes volt kimenni.

A modernizált és BODE ajtókkal ellátott BPO-370 kanyarodik le Őrmezőre.

Az egyik VB.-s MAN NL283-as pedig kikanyarodik Őrmezőről.

 A Kelenföldi pályaudvar másik oldalán JGC-148. Nem volt még meg ilyen szépen.

Pár órával később, ugyanitt a CLV-112, érdekesség, hogy a kép készületekor az utolsó Ikarus 280.02-ese volt a VB.-ben, a poszt megírásakor már viszont újra állományba vették CDC-805-öt.



Két nappal később...

... szintén Kelenföldön az egyik kedvenc 280-asom.
Anélkül az újrafújt elem nélkül az egyik legszebb 280-asok egyike lenne Budapesten.

Az esztergomi túra reggelén BPO-860 az Árpád hídnál.

Esztergomban pedig a minőségi TESCO járat. :D Nem éppen ahhoz méltó kialakítású a C56, de sebaj.
Vértes Volán rulz.

Illetve szintén Esztergomból a KTZ-664.

Június utolsó fotótémájaként pedig: M1-es metrópótlás

Egy dél-pesti szépség, BPO-805.

Meglepő módon beforgatták az új Volvo 7900A buszokat, melyek a Rábának köszönhetően vannak MO.-n.

Zárásnak jó lesz. :D


Júniusról ennyit, hamarosan jövök a 2. résszel is. 
Köszönöm a figyelmet!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése